|
|
Kennedymars Rijsbergen 2005 |
Na de start verlieten we Rijsbergen in westelijke richting en volgden de Pannenhoefse baan. Voor bosgebied Pannenhoef sloegen we af in zuidelijke richting. We zetten nu koers naar buurtschap Raamberg gevolgd door buurtschap Luitert.
We bereikten daarop buurtschap Breedschot. We bevonden ons hier hemelsbreed op een afstand van 1200 meter van de start/finish. Maar omdat de eerste lus van de 20 km nog niet gehaald was, zetten we nu koers naar buurtschap Kaarschot. Hier sloegen we bij een fraai kruisje/kapelletje af. Even wilden we ernaar kijken, maar meteen daarop besloten we toch weer door te lopen. Er liepen nog mensen voor ons. En zolang er mensen voor ons liepen hoefden we ons minder in te spannen om te kijken naar de afslagen.
Daarop werd de derde wagenrust bereikt op 26,8 km. We vervolgden ons pad en bereikten de N637 (Etten Leur-Rijsbergen). Nu zetten we koers naar buurtschap Hellegat.
|
| Henri Floor |